پیام فایل |  مرجع  مقاله - جزوه - پروژه - تحقیق دانشجویی

پیام فایل | مرجع مقاله - جزوه - پروژه - تحقیق دانشجویی

پیام فایل مرجع دانلود مقاله , تحقیق و پروژه دانشجویی فایل های پر کاربرد را با فرمت های پاورپوینت , word و pdf در قالب مقاله / پروژه / نمونه سوال و جزوه ,در اختیار دانشجویان و دانش آموزان عزیز قرار می دهد.

پاورپوینت یونیورسال استودیو سنگاپور


پاورپوینت یونیورسال استودیو سنگاپور

در این پاورپوینت ما به سراغ یکی از بهترین پارک های موضوعی قاره آسیا, یونیورسال استودیو می رویم تا ببینیم یک شهربازی استاندارد چه تفریحاتی را برای طرفداران بزرگ و کوچکش تدارک دیده است. مقصد امروز ما در جنوب آسیا و کشور سنگاپور قرار دارد.

یونیورسال استودیوی سنگاپور، یکی از بهترین پارک های موضوعی دنیاست. در این مرکز تفریحی، 22 بازی خارق العاده به چشم می خورد که اغلب مخصوص یونیورسال استودیوی سنگاپور طراحی و ساخته شده اند. در این مجموعه تفریحی می توانید از نزدیک محبوب ترین شخصیت های کارتونی و سینمایی خود را ببینید، دست آن ها را گرفته و در کنار آن ها عکس یادگاری بگیرید.

پاورپوینت یونیورسال استودیو سنگاپور به نحوی جمع آوری گردیده است که کاملا مناسب برای یک تحقیق دانشجویی و ارائه در کلاس میباشد.

فهرست و عناوین اصلی پاورپوینت یونیورسال استودیو سنگاپور

معرفی مرکز تفریجی

بخش های مختلف پارک

رستوران ها و کافه ها

فروشگاه ها

بازی ها و تفریحات

تورهای خصوصی

امکانت دیگر پارک

هزینه های ورودی

نظرات گردشگران

نقاط ضعف و قوت

تعداد صفحات : 47


مبلغ قابل پرداخت 41,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 170

برچسب های مهم

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به پیام فایل می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما